Βασική Τηλεφωνική Υποστήριξη
Εξυπηρετούνται θέματα τα οποία άπτονται βασικής λειτουργικότητας προϊοντικού σεναρίου όπως:
Επεξήγηση λειτουργίας των υποσυστημάτων πρότυπης παραμετροποίησης
Επεξήγηση λειτουργίας των προϊοντικών εκτυπώσεων
Επεξήγηση σφαλμάτων
Οδηγίες για τη διαχείριση του συστήματος Β.Δ, Αντίγραφα ασφαλείας
Οδηγίες για διαδικασία αναβάθμισης
Επεξήγηση & οδηγίες για τυπικές περιοδικές εργασίες
Καταγραφή σφαλμάτων (Bugs) & Προτάσεις Βελτίωσης

Απομακρυσμένη Υποστήριξη(Remote Support)
Εξυπηρετούνται θέματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω της βασικής τηλεφωνικής υποστήριξης, όπως:
Διερεύνηση & τροποποίηση απλής παραμετροποίησης π.χ. γέφυρας Λογιστικής
Απλές προσθήκες στηλών ή φίλτρων σε εκτυπωτικά που τις υποστηρίζουν
Επεξήγηση αποτελεσμάτων εκτυπώσεων όλων των υποσυστημάτων
Διερεύνηση & Αναπαραγωγή σφαλμάτων (bugs)
Απλές αλλαγές σε φόρμες παραστατικών
Απλές αλλαγές σε λίστες, browsers, selectors
*Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχονται βάσει τιμοκαταλόγου και αφορούν εργάσιμες ημέρες και ώρες
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας!
Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας?
+30 210 3414134
info@adcon.gr
Διεύθυνση
Λεωφόρος Βουλιαγμένης 99
Νέος Κόσμος–Αθήνα 11636
Νέος Κόσμος–Αθήνα 11636