Η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (Ad.Con) προσφέρει Τεχνική Υποστήριξη
(Help Desk) σε όλους τους πελάτες της που έχουν συμβόλαιο συντήρησης σε ισχύ.
Η Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται εργάσιμες ημέρες
και ώρες (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 17:00).
Το τμήμα της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης στελεχώνεται από έμπειρους τεχνικούς με γνώση σε βάθος του συνόλου των εφαρμογών που προσφέρει η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (Ad.Con) στους πελάτες της.
Στόχος της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης που παρέχει η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (Ad.Con) είναι η άμεση επίλυση κάθε μικρότερου ή μεγαλύτερου προβλήματος, δυσλειτουργίας, κακού χειρισμού, εμπλοκής κλπ. που μπορεί να εμφανιστεί κατά τη χρήση των εφαρμογών.
Στις περιπτώσεις που με Τηλεφωνική τεχνική Υποστήριξη δεν μπορεί να επιλυθεί το θέμα η ADVANCED CONSULTING Α.Ε. (Ad.Con) παρέχει επίσης Τηλεϋποστήριξη (On Line Help) ή και επίσκεψη Τεχνικού στο χώρο του πελάτη (On Site).